for tHosE yg nak koMen kat blog-akma nih...silEr leR klik kat READ USER'S COMMENT....TQ!!



Lelaki VS Hobi!!!


Tajuk n3 kali nih OK x???tapi dah lame laa memendam rasa pasal tajuk cenggini..hehe...ari 2 sound gak skali kt FB...dapat smbutan mcm2 komen laa dr kengkawan...tq guys...ermm so kali ni nak citer sket...rs klakar pon ade...rase geram pon ade...tapi sebagai seorg isteri nih..aku rasa kene banyak...
SABO...sabo..& sabo....hehe

so leh guess x pe hobi my hubby aka papa Afham 2???mesti lah kan?tgk banner tuk n3 nih knpem sme reader phm kan?klu x phm....ermmm xtau den nk ckp po laei...hehe...ma' hubby nih leh dikategorikan sebagai PEMANCING TEGAR...huhuhu...macam nih
mmg excited..mmg xtreme ler nge fishing nih....

aku rase mmg byk kali laa jugak majuk sbb die g memancing..janji nge kwn la...& sejak pndai jadik forumer aka ahli lam forum memancing..makin ramai kaki pncing yg dia kenal...makin banyak tmpat die leh g...makin byk xtvt die join..buat aku sakit ati gak kekadang...ye la...die duk tinggal jek kite nih....geram gak ...tp mcm aku kate td..kene sabo..sabo..& sabo..x tau laa sapa bile sabo nye 2..

semlm ma hubby nih MC sbb sakit kaki....2 ari dapat MC dr MA 2...ari selase mmg kaki skt..tp bl dah telan ubat..malam 2 dah plan nk g MEMANCING...sabo je laa aku...memang sakit ati aku....eeeee geram betol...tapi sabo je laa..pas 2 subuh2 lagi dah kuor ke port memancing peberet die x jauh dr umah... & aku pon memulakan tugas aku...(sebab grm) aku pon tlis notes sket kt die..tggl kat atas meje solekku itu...aku bg die check list keje yg perlu die sttle..aku ugut sket laa die..klu die x mo wat (sbg denda sbb MC pon leh g memancing, x nk dah jage my lil' bb afham 2)aku majuk...so die pon settlekan seme keje yg aku list kan tu...seblm kuor memancing lagi petang itu 2...(adui geram buat kali ke2 for da same day)....

huh.....nasib ler aku ni...x tau laa wife org lain sakit ati cam aku ke x...ade kwan aku merupakan laki org gak..die kate...2-3kali 1 week spend time nge kwn2@ hobby ok laa...tp my hubby lebey dari 2..kadang2 weekend die kuor fishing...sabo je la..kdg2 nk g beli barang nk ajk die ssh sgt...aku x ley g sorg2 skang cam dlu..sbb ade bb afham yg cumel 2..ssh nk g sorg2....huhu......

lelaki ooooo lelaki....atau pon suami..oo suami..suamiku Mohd Firdaus....
dalam dunia MEMANCING...MENGAIL...FISHING...

dirimu memang x kan memahami kot..uuuuu Lelaki VS Suami VS Hobi...(uuuuuu)

noktahku...





0 comments:



Post a Comment